niedziela, 23 lipca 2017

Ja i Konstytucja


Dzisiaj miał być post z pierogami w roli głównej. Ale nie będzie. Nie mogę udawać, że nic się nie dzieje. Od 28 lat mamy wolny, demokratyczny kraj. Pewnie, że nigdy nie było tak, żeby wszyscy byli zadowoleni i każdemu było dobrze. Jednak dotąd wszyscy byliśmy równi wobec prawa - zapewnia nam to Konstytucja. Dzisiaj jak nigdy jesteśmy podzieleni : Ci za zmianami i Ci przeciw. Dzieje się bardzo źle. Muszę przeciwko temu zaprotestować ! REFORMY PRAWA, jeśli nawet są potrzebne i dobre nie mogą być  realizowane w takim tempie, wbrew (choć mniejszej), ale opozycji zarówno poselskiej i senackiej. Wbrew nam ( gorszym) obywatelom przeciwnym takim drastycznym zmianom.
Trójpodział władzy jest kamieniem demokracji. Konstytucja jej najważniejszym narzędziem. JA PROTESTUJĘ.  Pokojowo. W obronie Konstytucji, wolnych sądów, a tym samym demokracji !



   Nie chcę w Polsce Białorusi, władzy jednego człowieka lub choćby jednej partii,     chcę poszanowania naszego prawa do równości i wolności. Dotąd to miałam - teraz boję się, że zostanie mi to odebrane. JESTEM PRZECIW.

3 komentarze:

  1. Aniu-Popieram Ciebie w 100% też z przerażeniem patrzę na to co się dzieje:(i z przerażeniem na to ilu mam znajomych stojących murem za tą pseudo ustawą:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wie Pani za czasów rządów PO-PSL czułam być może to samo co Pani czuje teraz. Byłam przerażona tym jak władza działa nie tylko na szkodę państwa(liczne afery,głównie finansowe) ale przede wszystkim obywateli.Dla mnie to co działo się wtedy było zabieraniem mojej wolności, prawa do demokracji, prawa do zwykłych zgromadzeń, wystąpień publicznych(najlepszym przykładem tego było to jak ówczesna władza, za rządów p.Komorowskiego obeszła się ze strajkującymi górnikami broniącymi swoich miejsc pracy-bytu swojego i swoich rodzin). Mimo , że szanuję poglądy innych - także polityczne, porównując to co jest teraz a to co było, nie rozumiem tych, którzy poddają się dalszej manipulacji partii PO, która teraz zasłania się Konstytucją i próbuje grać na uczuciach naiwnych ludzi.Tak jak nie rozumiem na czyją korzyść ta partia działa, bo na pewno nie na korzyść naszego kraju i współobywateli.Także ja też strajkuję, pokojowo, przeciw temu co działo się w naszym kraju przez lata rządów tych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Ma Pani pełne prawo do wyrażania swoich uczuć, szkoda tylko, że zupełnie anonimowo. Nie czuję się jednak naiwnym obywatelem, a jeśli nawet to jest nas takich niemało😊 Proszę pomyśleć, czy nie jest naiwnością myśleć, że ktòrakolwiek partia będzie dobra dla wszystkich? Mnie wcale nie zachwyca PO,szanuję demokratycznie wybrany Rząd lecz nie muszę zgadzać się z decyzjami godzącymi w moją obywatelską wolność. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń