niedziela, 23 sierpnia 2015

Śniadanie fit i znowu ogród ...

Mamy piękne, prawdziwe lato, z dobrymi temperaturami, niestety zbyt suche... Cóż, wszystkiego mieć nie można :-( Gościmy rodzinę, znajomych, dużo jeździmy rowerami, ja  cały czas piechotą do autobusu np, a mam spoory kawałek :-) W międzyczasie tak zwanym cały czas robią się przetwory na zimę. Ostatnio przerobiłam z zięciem 33 kg pomidorów. Spiżarnia się zapełnia. Lato trwaj ! 
Mąż cały czas intensywnie trenuje, więc przyrządzam mu  drugie śniadania fit, żeby mógł zjeść po siłowni. Dzisiaj owsianka z owocami:



Przepis:
1/2 szklanki płatków owsianych górskich zalewam na noc wrzątkiem; rano dolewam gorącego mleka; kiedy przestygnie 1/2 łyżeczki miodu; siekam kilka orzechów włoskich; dorzucam kilka rodzynek; posypuję cynamonem
1/2 szklanki jogurtu greckiego mieszam z 1/2 łyżeczki miodu; polewam owsiankę;
na wierzch układam owoce; tu połówki ostatnich czereśni:-)


Jak brakuje basenu, albo się znudzi, alternatywą jest wodna ślizgawka :-)









Chmiel tak obrodził, że chyba będzie można uwarzyć piwo :-)


Setdeczności dla wszystkich zaglądających !

6 komentarzy:

  1. Ślicznie jest u Ciebie. A śniadankiem bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis na zdrowe śniadanko, a w ogrodzie naprawdę ładne zakątki i ta soczysta zieleń, której niestety u mnie brak z powodu suszy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród wygląda jakby u Was nie było suszy.
    Ja musiałem z powodu suszy zlikwidować oczko wodne-po 35 latach:( Mam także dwa tunele foliowe-deszczówka się kończy.
    Zazdroszczę tym,którzy mają w pobliżu przepływający strumyk
    lub rzeczkę i nie potrafią tego wykorzystać.

    Kto ma pieniądze-ma wodę!
    www.youtube.com/watch?v=RDEeYh0O95E
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń