piątek, 1 maja 2015

Książka na kwiecień, czyli Międzyblogowy kącik czytelniczy

 Spóźniony wpis o jeden dzień, ale książka przeczytana w kwietniu :-) skończona dokładnie wczoraj , więcej niż czwarta w tym roku, lecz czwarta WARTA przeczytania :-) Oj, długie to zdanie, długie..., ale prawdziwe.





Moja pozycja na kwiecień to : Korona Śniegu  i Krwi Elżbiety Cherezińskiej. Myślałam o niej od początku roku, pytałam w bibliotece, chciałam kupić, aż w końcu eureka ! Koleżnka kupiła, przeczytała , zareklamowała i pożyczyła :-) Dla mnie 10 punktów: świetna proza, bazuje na historii, wiele wątków, trochę fantazy, miłośc, nienawiść, zdrada, a do tego jeszcze grubaśna ! 735 stron. 




Akcja toczy się w czasie rozbicia dzielnicowego, polskimi księstwami władają skłóceni ze sobą Piastowie. Porywają się w czasie mszy, zamykają nawzajem w lochach, trują na ucztach :-( Między nimi krążą anioły i demony i prastare duchy. Powieść Cherezińskiej ma świetne recenzje min. na blogu zielonacytryna. Ja jestem 10 razy na tak ! Polecam.

Udanego weekendu życzę ! 

2 komentarze:

  1. To coś zdecydowanie dla mnie, uwielbiam takie powieści oparte na historii, ale z duchami i odpowiednim klimatem :) Zapisuję tytuł, sięgnę po niego na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, będziesz zadowolona: spełni Twoje oczekiwania.

      Usuń