wtorek, 20 października 2015

Święto Ziemniaka - kolejna trzecia ( już) edycja

Jesienne spotkanie przy ognisku pod hasłem Ziemniak udało się wspaniale.
Pogoda była piękna, ziemniaczane potrawy pyszne, a towarzystwo w super humorach. Zięć z siostrzeńcem zadbali o ognisko, był nawet konkurs ! Rzut ziemniakiem do celu:-) Potraw z ziemniaka było bardzo dużo, było nawet ciasto z ziemniaków i migdałów / pyszne ! /. Córcia robiła super zdjęcia, niestety nadal wszystkich nie mam :-( Dzisiaj prezentacja tego co posiadam:







Menu:


  • knedle ze śliwkami / ja /
  • ruskie pierogi / siostra męża/
  • sałatka ziemniaczana / cioteczna siostra /
  • kładzioszki / przyjaciółka Agatka / 
  • ziemniaki pieczone w ognisku / ciocia Bogusia /
  • placki ziemniaczane / przyjaciólka Mariola /
  • kartoflanka na wędzonce / jak zawsze siostra / 
  • zupa krem z ziemniaków z gałką i i imbirem / przyjaciółka Gosza /
  • ciasto ziemniaczano- migdałowe / siostrzeniec Mateusz z Pauliną /
Chyba nie pominęłam żadnej potrawy ziemniaczanej? Dodatkami były : kiełbaska z ogniska, pomidory z mozzarelką, urodzinowy tort 5 letniego siostrzeńca, dwie kruszonki :-) Jedna ze śliwkami, druga z gruszkami :-) WŁASNEGO PIECZENIA CHLEBY : jeden moj, drugi Siostry.


Było nas 34 sztuki:-) Na wspólnej fotografii nie ma niestety wszystkich:-(
Dla mnie te znajomo - rodzinne spotkania są mega pozytywnym ładowaniem akumulatorów ! Dają mi wielka radość i nadzieję : dzieci rosną, będzie ich przybywać. Piękną wiadomość przekazała nam mała siostrzenica : zostanie siostrą dzidziusia, który jest u mamy w brzuchu :-) Jest nadzieja, że na następnym Ziemniaku, będzie więcej młodego pokolenia:-) 

4 komentarze:

  1. Ja lubię naszego ziemniaka i wszystko co z nim jest dla mnie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mieliście fajnie.
    U nas ognisko zwykle organizujemy na 10 października, tj na imieniny córki, ale w tym roku nie wypaliło. Pogoda nie dopisała i na dodatek rodzinka się pochorowała, ale mamy nadzieję to nadrobić.
    Pozdrawiam. Ola.

    PS Wreszcie się pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, na kluchy z ziemniaków ( pyzy, kopytka) narobiłaś mi smaku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziemniaki są nie do przebicia, kocham je oj i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń